שרות לשואבי אבק

חברת המבריק המקורי מייבאת ומשווקת שואבי אבק תעשייתיים מקשת רחבה של דגמים. עבור לקוחותינו ממגזרי המשק השונים בישראל אנו מספקים שירותי תיקון לשואבי אבק תעשייתיים על ידי צוות מנוסה, מיומן ומוכשר .

דרך אתר האינטרנט שלנו תוכלו להתרשם ממגוון סוגי שואבי אבק בעלי מאפיינים שונים, כך לדוגמא, אנו משווקים שואבי אבק ומים, שואבים 3 מנועים, שואבי אבק 3 מנועים מיוחדים לרכבים, שואבי אבק חדרנית שקטים במיוחד, שאובק אבק עם פח למספרות, שואב יבש רטוב, שואב חובט שטיחים, ועוד הרשימה ארוכה. מדובר בשואבים שאנו בוחרים בקפידה ומייבאים מיצרנים גדולים ומוכרים בחו"ל, אותם הכרנו היטב לאורך כחמישים שנים של פעילות בענף. אלו שואבים הנחשבים לאמינים, חזקים ועמידים לאורך זמן ומסוגלים לעמוד בעומסים הנדרשים על ידי הלקוח.

יחד עם זאת, גם בשואבי האבק התעשייתיים המוצלחים ביותר עשויות להתרחש מעת לעת תקלות, בין אם עקב בלאי, שימוש לא נכון וכדומה. במקרים אלו נכנסת לתמונה המחלקה הטכנית שלנו בה עובדים אנשי מקצוע רציניים, מקצועיים ומנוסים מאוד האמונים על תיקון שואבי אבק תעשייתיים, וכן על תיקון מכונות מסוגים רבים ושונים אחרים – החל במכונות שטיפה וקרצוף ועד למכונות ניקוי שטיחים וריפודים. המעבדה הטכנית שלנו מהווה נדבך משמעותי במעטפת המקצועית שחברתנו מעניקה, וזאת במטרה להבטיח שבעת תקלה יוכל הלקוח לשוב לעבודה תקינה במהירות האפשרית. בין אם מדובר במכון שטיפת מכוניות, מספרה, חברת ניקיון, בית מלון, מפעל, חברה ציבורית או פרטית – ברור לנו שיש צורך במענה מהיר.

על כן, המחלקה הטכנית שלנו עושה כל מאמץ על מנת לספק תיקון מהיר ויעיל של השואב. את התיקונים יכולים להזמין לקוחותינו על ידי התקשרות ישירה ושיחה עם נציג שלנו, וכן באופן מהיר ופשוט עם שליחת טופס הזמנת טכנאי דרך האתר.

המעוניינים במידע נוסף אודות תיקון שואבי אבק תעשייתיים או בשיחה עם נציגי חברתנו, מוזמנים להתקשר אלינו בטלפון 03-9514856.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן