שרות למכונות שטיפה

חברת המבריק המקורי בע"מ פועלת מזה יובל שנים בתחום הייבוא והשיווק של ציוד אחזקה וניקיון. אנו מייבאים ומשווקים את כל הציוד לאחזקה וניקיון לרבות מכונות שטיפה, קרצוף והברקה, מכונות ניקוי בגובה, מכונות לניקוי דרגנועים ועוד. כמו כן, חברתנו מחזיקה מעבדת תיקונים האמונה על תיקון מכונות ניקוי לסוגיהן, לרבות תיקון מכונות שטיפה, תיקון מכונות קרצוף ועוד.

מעבדת התיקונים שלנו

מחלקה טכנית המהווה חלק חשוב במעטפת המקצועית שאנו מעניקים ללקוחותינו. במחלקה עובדים אנשים מקצוע מיומנים, מנוסים ומוכשרים המבצעים תיקונים של ציוד במעבדה. אנו נעזרים לצורך התיקונים בחלקי חילוף מקוריים שאנו מייבאים מחו"ל המבטיחים את עמידות, אמינות ויעילות המיכון לאורך תקופה ארוכה. בין היתר, המחלקה הטכנית אמונה על תיקון מכונות קרצוף והברקה, תיקון מכונות פוליש, תיקון מכונות שטיפה, תיקון מכונות ניקוי ועוד. המכונות שאנו מייבאים ומשווקים נמנות על השורה הראשונה בתחום ומגיעות מיצרנים גדולים ומובילים. יחד עם זאת, כמו כל ציוד ומיכון הנתון לעומסים גבוהים לאורך תקופה, גם במכונות אלו יכולים להידרש מדי פעם תיקונים, ובדיוק לשם כך פועלת המחלקה הטכנית שלנו.

אנו מודעים לכך שמכונות הניקוי לסוגיהן מהוות מרכיב חשוב בשמירה על ניקיון הבית, בית העסק והמוסד הציבורי. בתור חברה המתמחה בתחום אנו יודעים היטב כי קלקול באחת המכונות ובציוד עלול לפגום באווירה ובהיגיינה במקום, ושלדבר יש השפעה ישירה על איכות החיים של הדיירים והעובדים, כמו גם על ההתרשמות והחוויה של הלקוחות. על כן, אנו עושים כל מאמץ על מנת לספק שירותי תיקונים מהירים ויעילים, כדי להשיב את הדברים לתיקונים בהקדם האפשרי.

כאמור, שירותי התיקונים מהווים נדבך חשוב בפעילותנו ובמעטפת המקצועית שאנו מעניקים ללקוחות מכל מגזרי המשק. בין היתר, אנו מספקים מעטפת שירות הכוללת תיקונים לבתי חולים מהגדולים בישראל, לרשתות מלונות גדולות ומוכרות, למגדלי יוקרה ידועים, לחברות פרטיות וציבוריות כמו רכבת ישראל, רשות שדות התעופה, חברת החשמל ואינטל, לגופי מדינה כמו משכן הכנסת, צה"ל והשב"ס, ולאולמות אירועים מהגדולים בישראל. בנוסף, האיכות והאמינות של שירותינו המקצועיים מוכרים על ידי חברות ניקיון מכל רחבי הארץ, כגון קלינור, טווס, רומח, מוקד אמון, צוות 3 ועוד.

המעוניינים במידע נוסף אודות תיקון מכונות ניקוי לסוגיהן השונים, בהכוונה מקצועית או בשיחה עם נציגי חברתנו, מוזמנים להתקשר אלינו בטלפון 03-9514856. לקוחותינו המעוניינים להזמין את שירות התיקונים מוזמנים לעשות זאת דרך האתר הזמנת טכנאי.

 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן