מכונות ניקוי שטיחים וריפודים

המבריק המקורי מייבאת ומשווקת מזה שנים רבות מכונות לניקוי שטיחים וריפודים ממגוון רחב של סוגים. מדובר במכונות בעלות מאפיינים שונים מבחינת לחץ העבודה, נפח המיכל, צריכת החשמל ואפשרויות שונות. את המכונות אנו מייבאים מחו"ל מהיצרנים המובילים והמוכרים בתחום, והן נחשבות לאמינות, עמידות ואיכותיות המשרתות את בעליהן לאורך תקופה ארוכה בנאמנות ובהצלחה.

יחד עם זאת, מכונה לניקוי שטיחים וריפודים צריכה לעמוד לא פעם בעומסים גבוהים, בין אם הן משמשות חברות ניקיון, רשתות בתי מלון, מוסדות ציבוריים וכדומה. לכן, גם המכונה הטובה ביותר יכולה במשך הזמן להזדקק לתיקונים על מנת להשיבה לפעילות אופטימאלית. בדיוק למען מטרה זו אנו מחזיקים מחלקה טכנית המבצעת תיקון מכונות שטיחים, כמו גם תיקונים של כל סוגי הציוד והמכונות האחרות שאנו מייבאים ומשווקים.

לאור כ- 50 שנה של עבודה והתמחות בתחום, אנו מכירים לעומק את צרכיהם של לקוחותינו וערים לכך שתקלה במכונת שטיחים או בכל מכונה אחרת, עלולה ליצור בעיה בהתנהלות השוטפת, באיכות החיים של השוהים במקום ובאווירה השוררת בו. לכן, אנשי הצוות המיומנים של המעבדה הטכנית שלנו עושים את מלאכתם בצורה מהירה ויעילה ככל האפשר, מבלי לפגום כמובן באיכות התיקונים או בשימוש בחלפים מקוריים שחברתנו מייבאת מחו"ל. לקוחותינו יכולים להזמין את שירות התיקונים בצורה פשוטה ומהירה, בין אם על ידי התקשרות לחברתנו או על ידי טופס הזמנת טכנאי באתר.

מכאן והלאה אנו דואגים לשירות הטכני מאלף ועד תו. ניקח את המכונה אל המעבדה שלנו, נתקן אותה ונשיב אותה אל הלקוח בהקדם האפשרי. לאנשי הצוות הטכני שלנו יש ניסיון רב ועשיר , והשירות האיכותי והיעיל שלנו מוערך על ידי לקוחות מכל מגזרי המשק- חברות ציבוריות ופרטיות, חברות ניקיון, אולמות אירועים, בתי מלון, בתי חולים, גופי מדינה ועוד.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן