מכונה לשטיפה רצפה יד שניה

חברת המבריק המקורי מתמחה כבר יותר מארבעה עשורים בייבוא ושיווק של ציוד אחזקה וניקיון, ומחזיקה בצוות עובדים מיומן ומקצועי המספק פתרונות לכל הצרכים והמגזרים. בין היתר, אנו מייבאים ומשווקים מכונות שטיפה מסוגים ומדגמים שונים של מיטב היצרניות העולמיות, אותן אנו מציעים בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוח במחירים נוחים ותחרותיים. המעוניינים לחסוך עוד יותר יכולים למצוא אצלנו גם מכונת שטיפה לרצפה יד שניה שהינה תקינה לחלוטין, איכותית ובדוקה, ותשרת אתכם נאמנה לטווח הארוך.

 

רכישה נכונה של מכונת שטיפה יד שניה

היתרון הברור של רכישת מכונת שטיפה יד 2 הוא כמובן הפחתת העלויות. מדובר בחיסכון משמעותי שיכול להגיע לאלפי שקלים. יחד עם זאת, מאחר שמדובר במכונה משומשת חובה לרכוש אותה מבית עסק אמין ורציני המחזיק מעבדת תיקונים מקצועית. יש לזכור כי יכולות להיות סיבות רבות לכך שהמכונה נמכרת כעת, למשל מפני שבעליה המקוריים רכשו מכונה חדשה שמתאימה יותר לצרכיהם, או שלאור תקלה שהייתה בה הם העדיפו לקנות מכונת שטיפה אחרת.

לכן, במקרים אלו חייבים לוודא מהי ההיסטוריה של המכונה ובמידה שמדובר בתקלה שתוקנה, לוודא שהתיקון נעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים. אלו בדיוק האנשים שעובדים במחלקה הטכנית שלנו שנותנת שירותים לתיקונים, הן במקרים דחופים בבית הלקוח והן לתיקוני ציוד במעבדה עצמה. יש לציין כי בכל התיקונים אנו משתמשים אך ורק בחלקי חילוף מקוריים שאנו מייבאים מחו"ל, ושהטכנאים שלנו מכירים היטב ולעומק את כל ההיבטים הטכניים והתפעוליים של המכונות.

על כן, כאשר אתם רוכשים מאיתנו מכונת שטיפה לרצפה יד שניה, אתם יכולים להיות בטוחים שקיבלתם תמורה הולמת לכספכם. יתר על כן, אתם יכולים להיות בטוחים בגב האיתן שנותנת לכם חברתנו, אשר משרתת לקוחות רבים כגון בתי חולים, גופי מדינה, מלונות, מגדלי יוקרה, חברות פרטיות וציבוריות, חברות ניקיון, אולמות אירועים ועוד. יש להדגיש כי חלק גדול מלקוחותינו נמנים על הגופים הגדולים והמוכרים בישראל, אשר ממשיכים לעבוד איתנו לאור יכולות מקצועיות גבוהות ביותר, פתרונות מדויקים לכלל הצרכים, ואמינות מוחלטת ללא פשרות.

לפרטים נוספים ולהזמנת מכונת שטיפה לרצפה יד שניה, פנו אל נציגינו בטלפון 03-9514856.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן