מכונה לניקוי ספות

מכונה לניקוי ספות

חברת המבריק המקורי מייבאת ומשווקת את כל הציוד בתחום הניקיון והאחזקה ממיטב היצרניות העולמיות. בין היתר, אנו משווקים מכונות ניקוי בגובה, מכונה לניקוי ספות, מכונות פוליש והברקה, קרצוף וליטוש בלחץ, מכונות לניקוי דרגנועים, שואבי אבק ומים ביתיים ותעשייתיים, ועוד. על מוצרינו נמנות בין היתר מכונות לניקוי שטיחים וריפודים המיועדות גם לניקוי ספות.

כמה מילים על הצורך בניקוי ספות

כמעט בכל בית עסק, מוסד ציבורי ומשרדי חברה קיימות ספות שנותנות מענה הן לצרכי נוחות והן לפן האסטטי. בהיותה פריט גדול יחסית בחלל, הספה משפיעה באופן מהותי על האווירה ששוררת בו. ואולם, עם הזמן הספות מתחילות לצבור לכלוכים שונים כמו אבק, שאריות מזון, נוזלים שנשפכו וכיוצא בזאת. חלקם של הלכלוכים הללו גם חודר עמוק אל תוך הריפודים, ולכן השימוש בתכשירים הרגילים אינו יעיל מספיק. את המענה לבעיה זו נותנת מכונה לניקוי ספות המבוססת על עיקרון של הזרקת חומרי ניקוי ומים, ושאיבה שלהם עם הלכלוך אל תוך מיכל ייעודי. התוצאות של פעולות אלו, במידה שהן מבוצעות באופן רציני ומקצועי, יהיו השבה של המראה הרענן, החדש והטוב של הספה.

סוגים שונים של מכונות לניקוי ספות

חברתנו מייבאת ומשווקת קשת רחבה של מכונות לניקוי ריפודי ספות ולשטיחים. מאחר שישנו מגוון גדול של מכונות המשתנות במאפייניהן, ביכולותיהן ובמחיריהן, חשוב להתאים את המכונה בצורה מדויקת לצרכיכם. לשם כך, הצוות המקצועי והמיומן שלנו עומד לרשותכם וישמח לספק את ההמלצות והמידע הדרוש. דוגמא אחת מיני רבות אחרות היא מכונת הזרקה ויניקה 45 ליטרים, 35 בר עם חימום של חברת מייטי מארה"ב, הידועה באיכות ואמינות מוצריה. זוהי מכונת הזרקה ויניקה המיועדת לניקוי ריפודים ושטיחים, אותה תכננו בחברת מייטי לפרטי הפרטים כדי לשדרג את עבודתם של המנקים המקצועיים ולהקל עליה. זוהי מכונה שניתן לנייד בקלות, לרבות במדרגות, במשקל 68 קילוגרמים בלבד, המגיעה עם מיכל איסוף בנפח 34 ליטרים ומיכל תמיסת ניקוי בנפח 38 ליטרים.


גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן