טיפול והברקה קריסטלית בשיש

על מנת לקבל תוצאות מצוינות והברקה מקסימלית, יש צורך בהכנת המרצפות ע"י ניקוי וקרצוף עם חומר G424 מתוצרת Buzil גרמניה וסקוץ שחור מתוצרת חברת  גרמניה וסקוץ שחור מתוצרת חברת 3M ארה"ב. אך ורק כאשר הרצפה נקיה ויבשה יש להתחיל בתהליך ההברקה הקריסטלית.

שלב א': יש להכין צמר פלדה 2034 תוצרת ווירגולה ספרד, הצמר מגיע בחבילה בצורת גלגל במידה של הסקוץ'. יש להניח את הצמר על הרצפה מעליו להניח סקוץ לבן M3 ומחזיק סקוץ על הסקוץ'. מתחילים עם חומר X1 תוצרת חברת קאסלי ספרד שבבסיס שלו קריסטל. יש לשים אותו במרסס, לרסס על קטע 1.5 מעל 1.5 מעל ולעבור עם מכונה וצמר שתי וערב מהר, בהתחלה למרוח את החומר על מנת שיספג ברצפה ולאחר מכן לאט לאט עד שיכנס למרצפות ויתייבש לחלוטין. (כל כ5 מטר צריך להפוך את הצמר ושמתמלא בקריסטל יש להחליף לגלגל צמר חדש ולזרוק לניילון את הצמר הישן). בסיום שלב זה יש לטאטא את המרצפות משאריות הצמר ולעבור לשלב א'.

שלב ב': בשלב זה משתמשים עם חומר X2 תוצרת חברת קאסלי ספרד יש לשים את החומר במרסס לרסס על הרצפה קטע, קטע באותה השיטה כמו שעשינו בשלב א' עם ה1X בסיום שלב זה יש לטאטא את הרצפה ולעבור לשלב ג'.

שלב ג': בשלב זה משתמשים עם חומר X3 תוצרת חברת קאסלי ספרד יש לשים את החומר במרסס לרסס על הרצפה קטע, קטע באותה השיטה כמו שעשינו בשלב א' עם ה1X, X2 בסיום שלב זה יש לטאטא את הרצפה ולעבור שלב- חשוב מאוד! בפנלים, ליד הפנלים, במשקופים, מסביב לארונות ובפינות יישארו שאריות קריסטל כמו "סיד לבן" יש לקחת חתיכה קטנה מצמר הפלדה ועם היד לשפשף טוב טוב על יבש בפנלים, ליד הפנלים, במשקופים, מסביב לארונות ובפינות. בסיום יש לטאטא את הריצפה היטב. שימו לב: הקריסטל בעיבוד מתיז כיצד ולפעמים פוגע במשקוף, בארונות ובחפצים שנמצאים באזור ולכן יש לקחת חומר ניקוי G515 תוצרת חברת בוזיל גרמניה לרסס על הלכלוך ולשפשף עם סקוץ לבן ידני  98/3Mולנגב עם מטלית מיקרו פייבר3030B. כאשר המקום נקי לחלוטין יש לעבור לשלב ד'.

שלב ד': בשלב זה משתמשים עם חומר A5 תוצרת חברת קאסלי ספרד, חומר זה הינו סילר להגנה והברקה. יש לשים את החומר במרסס, לרסס מעט ולא הרבה כמו שריססנו בחומרים הקודמים (X1,X2,X3ׂ) ולעבד עם צמר פלדה 2034 בסיום לטאטא היטב והריצוף יקבל ברק והגנה מושלמת.

שלב ה': בשלב זה משתמשים עם חומר A6 תוצרת חברת קאסלי ספרד זהו חומר נוסף להברקה שבמידה ולא משתמשים בA5 אפשר להשתמש ב A6כשהרצפה אחרי שלב ג' מבריקה ונקייה יש להשתמש ב A6 לדלל 3:1 במים למרוח עם מופ או פרווה למריחה, לחכות לייבוש ולהבריק עם צמר פלדה יבש. בסיום לטאטא והמשטח יראה מבריק ומוגן. לתחזוקה יומיומית: יש להשתמש במשמר קריסטל A9 תוצרת חברת קאסלי ספרד או G235 תוצרת בוזיל גרמניה בדילול 2 פקקים בדלי מים. כל שטיפה חמישית יש לשטוף עם חומר A7 תוצרת חברת קאסלי ספרד בדילול פקק בדלי מים, מומלץ לשטוף עם מטלית מיקרו פייבר 1136-1.

 

כל החומרים נמכרים בחברת "המבריק המקורי" במחירי יבואן אטרקטיביים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן